0
Sprawdź!

Dostawa i płatność

Oferujemy następujące formy dostawy:

Sposób dostawy: Koszt dostawy: Uwagi dodatkowe:
Odbiór osobisty odbiór osobisty 0 zł Rośliny można odebrać osobiście w naszej szkółce w Kłomnicach pod Częstochową. Na terenie naszej szkółki prowadzimy punky sprzedaży stacjonarnej, na którym prezentujemy jeszcze szerszy asortyment roślin. Serdecznie zapraszamy w godzinach:
 
poniedziałek-piątek: 8:00 – 18:00
sobota: 8:00 – 16:00
niedziela: nieczynne

Po więcej informacji zapraszamy do zakładki KONTAKT.
Przesyłka kurierska - przedpłata odbiór osobisty 20 zł Obecnie współpracujemy z firmą kurierską DPD, która realizuje dostawę paczek do klientów.
Wysyłka jest prowadzona w poniedziałki, wtorki i środy (w wyjątkowych sytuacjach w czwartki), aby rośliny nie zalegały w magazynach kurierskich przez weekend.
Zamówienia złożone w środę o godziny 15:00 są wysyłane w tym samym tygodniu, natomiast złożone po godzinie 15:00 będą realizowane na początku przyszłego tygodnia.
Dostawa następuje w ciągu czasu deklarowanego przez przewoźnika - od 1 do 3 dni roboczych. Większość paczek doręczana jest na następny dzień roboczy od momentu nadania.
Standardowa cena za przesyłkę kurierską przewiduje czas dostawy w dni robocze w godzinach 9:00 - 17:00. Po nadaniu paczki otrzymają Państwo automatyczną wiadomość z numerem listu przewozowego.

Status przesyłki można sprawdzić na stronie przewoźnika: Sprawdź status przesyłki
Przesyłka kurierska - za pobraniem odbiór osobisty 25 zł
Dostawa naszym transportem odbiór osobisty wycena indywidualna Dysponujemy własnym transportem – dowozimy rośliny na terenie całego kraju. Dostawa możliwa jest przy zamówieniach hurtowych na kwotę nie mniejszą niż 2000 zł.
Termin realizacji oraz wycena zależą od miejsca dostawy i są ustalane telefonicznie lub za pośrednictwem email.

Oferujemy następujące formy płatności:

platnosc1Zwykły przelew bankowy platnosc2Szybkie płatności online platnosc3Płatność przy odbiorze

Realizacja zamówień w okresie zimowym:

  • Wysyłka zamówień jest realizowana (w zależności od warunków pogodowych) od marca/kwietnia do końca listopada. W miesiącach zimowych (grudzień, styczeń, luty) wysyłka jest wstrzymana. W tym czasie można składać zamówienia, które zostaną wysłane na początku następnego sezonu. Dokładną datę wysyłki podajemy w wiadomości email oraz w aktualnościach na stronie głównej sklepu.
     
  • Ze względu na brak możliwości przewidzenia wczesnowiosennych warunków pogodowych planowany termin wysyłki może ulec opóźnieniu. Rośliny po zimie muszą być odpowiednio przygotowane - bryła korzeniowa musi być rozmarznięta oraz odpowiednio sucha. W przypadku niekorzystnych warunków pogodowych (zaleganie śniegu na plantacji, ujemna temperatura) proces ten może się wydłużać. Dokładamy wszelkich starań, aby otrzymali Państwo dobrze zabezpieczone rośliny w odpowiednim stanie.